hemmeiigen

hemma ifrån bion, vi såg MegaMind, brorsan fick välja.
den va faktiskt ganska okej, mysigt att vara med honom.
men det va en grej ja höll på och få psykbryt på,
Vi satt längst bak närmast dörren.
så jag satt längst ut och alex brevid mej, sen brevid honom var det typ 3 platser lediga.
sen satt 2 tjejer som va typ 7 år kanske.
det va typ dom drygaste tjejerna i världshistorien, ja trodde ja skulle dö
det började med att den ena tjejen tappade typ halva hennes popcorn vid deras fötter.
Vilket kan liksom hända vem som helst så det va ju inget.
men sen under hela filmen STOG dom och trampade sönder alla popcorn på marken.
plus att dom pratade skit högt med varandra, hoppade på stolarna, och sen hörde man ena tjejen till den andra hela tiden ba:
Ska jag skrika HAHA jätte högt?
Så det gjorde hon också stor del av filmen, hur jävla drygt som helst.
och ingen morsa hade dom där heller, åh va arg jag blir.


ikväll får vi se om jag träffar anna, om inte så ska vi vara imorgon kväll istället.
det är så skönt att hon bor brevid mig, då har man alltid något att göra.
Min Annapanna, eller Mullan som jag brukar kalla henne  ;)HAHA
just det, köpte en tröja innan bion, på bikbok
loveit (a)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0