nu börjar bästa kvällen

har fett kul med mina systrar!
älskar er <3
skolavslutningen va ganska mysig, kommer sakna alla i klassen och sånt fett mke under lovet
sen efter drog vi och åt hamburgare hos mej, och nu hamnade vi vid datan, som vanligt ;)
senare kollar vi säkert på film och snackar och skrattar, också som vanligt :D
imorgon ska jag göra som jag typ alltid gör dagen efter man får lov, inte gå utanför dörren, hahahaha det brukar jag göra varje år
men jag är säkert med lina och dom ett tag iimorgon också
aja , jag bloggar mera imorgon
tänkte ba berätta en sak för alla läsare som inte har läst min första blogg,
eller inte 1 utan flera saker:
*Jag gör hiss och diss på onsdagar
*Jag gör videobloggar ibland
*Varje Torsdag länkar jag en blogg

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbar fram till julafton :) du då? :)

2010-12-21 @ 22:19:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0