tröttt

helt slut efter en perfekt dag med alla jag älskar och tycker om :D
fått super mycket grejer
men jag orkar inte ta kort på allt som jag sa
då börjar vi, hoppas jag kommer ihåg allt nu då.
1:One piece

2:Pressent kort på BikBok, 900

3:Pressentkort på Kicks, 300

4:Parfym, Jennifer Lopez

5:Örhängen

6:Typ strandväska

7:Spakit

8:Tröjor

9:Sockor som faster stickat

10 Mjukisbyxor

11:Solglasögon

12:Greys Anatomy Box, säsong 4

13:Tatueringar

14:Linne

15:Godis

16:En till Parfym

17:Halsband

18: Mer örhängen


det var väl allt, är super nöjd
mest glad är ja nog över one piece dressen, älskar den
btw, är fett stolt över mej själv
för jag sjöng Hallelujah för hela min släkt idag
va skit nervös, men jag vågade
och min faster grät tillochmed, så det vart nog lyckat
haha , hon grät tidigare på dagen också
för som julklapp till henne hade jag skrivit typ en dikt om hur mycket hon betyder för mig
så då grät hon
imorgon ska jag vara med anna.
sen på söndag ska jag och anna ner och shoppa på mellandagsrean, så nice
om man räknar med alla pressentkort jag har, och alla andra pengar jag har
så kan jag shoppa för 1900, det är inte dåligt det (y)
min kamera hade inge batteri så jag ska föra över bilderna ifrån pappas kamera imorgon så kan ni då se lite bilder på julen hos mej
(sååååå intressant eller hur ??)






Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- OK, vad händer idag då?

2010-12-25 @ 08:40:22
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin blogg!

Vad gör du nu då?:)

2010-12-25 @ 11:25:43
URL: http://sannakbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0