dan

ledsen att jag inte bloggat..
igår var bäst, jag hade sjukt kul med mina tjejer !
ni är dom bästa, glöm aldrig det


den här dagen va inte lika bra, morgonen va okej, men resten vill jag helst bara glömma..
imorgon är det skola som gäller, sen går jag med joanna hem, är där i typ en timme.
sen ska jag på ett möte, sen hämtar min farmor mej där,
på kvällen blir jag antingen bara hemma med pappa och lillebror,
annars ska jag och joanna och johanna till vår gamla skola, dom har nån grej där man får gå på om man vill.
så vi kanske ska dit och säga hej till dom som jobbar där och sånt bara :)
plus så får man mat också
nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara ta det lungt, försöka ta nya tag inför imorgon.
för en sak har jag bestämt mej för, dagen imorgon får INTE bli som idag.
det kommer jag inte tillåta..
lite såndär deppig men bra låt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0