frissan snart

hemma från skolan nu, rätt okej dag
fick sluta 20 minuter tidigare (a)
just nu sitter jag och lyssnar på musik , jag och jennifer har bytt hörlurar ba tills imorgon.
haha jag älskar hennes och hon älskar mina :D
vid halv 5 ska jag åka och klippa mej, fundrar på om jag ska ba toppa eller om jag ska klippa av allt det slitna..
och det är typ 1 decimeter :o
så jag har typ beslutsångest.
det blir ju liksom sjukt kort, men det behövs verkligen as mycket
ah, vi får se hur det blir
sen vid typ 6 ska jag gå till lina sen går vi tsm till gården och träffar massa roligt folk ;)
JUUUST DET !
fick ny laddare idag, så nu kan jag äntligen sitta vid min egna älskade dator
så jag kommer blogga mera nu , den andra datan är så jävla seg.
därför orkar jag inte ha den så mycket



bloggar när jag kommer hem från frissan (a)
jaaaag just npw liksom







Kommentarer
Postat av: chanel

svar:

jaha haha , trodde inte de fanns de på din mobil :) <3

2011-02-02 @ 16:17:05
URL: http://cchanelhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0