<3

har inte bloggat idag, och här kommer varför.
vi började 20 över 8 idag, men jag vakna 10, så ja stressa ihjäl mej t skolan så ja va väl där runt 20 i 11.
så då hann ja inte, sen vare lunch typ direkt när ja kom.
sen slöjd.
direkt efter skolan drog ja till lina, sen hem och gick direkt och gymma.
så jag har käka och sånt nu, så då hann jag inte fören nu :D
just nu gör jag inget speciellt, lyssnar på musik i mina nya hörlurar som kom idag .
mina älsklingar!





JUST DET!!!!
igår va ja inne och kolla lite på tradera, gissa vad jag hitta?!?!
en desperatehousewives parfym :D:D:D
så jag buda 300 på den, och idag fick jag veta att jag vann den.
vet inte hur den luktar eller nåt men det skiter jag i , en sån ska jag ba ha..
så den kommer väl i brevlådan på fredag eller nåt.
aja, hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0