desperatehousewives

det är nåt fel på mig.
den där serien gör något med mig.
varje avsnitt påverkar mej så sjukt mycket.
jag kan tänka på just det avsnittet i flera dagar
ibland när jag kollar på bilder på google på desperate kan jag bara börja gråta.
i vissa avsnitt också, jag kan gråta ett helt avsnitt
och dom är 40 minuter långa
jag kan liksom göra det fast inget sorgligt händer
jag bara älskar det så..
folk säger :
mikaela lägg av!det är bara en serie.
men seriöst, för mig är det mycket mer än så.
ni måste tro jag är galen nu, men såhär är det.
vet inte varför det är så, det bara är det..









Kommentarer
Postat av: amanda

wa ggöllig du är gumman, det äh okeh att kännah så! <3

2011-01-18 @ 23:25:01
URL: http://tiiepamandahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0