du e bäst

du är bäst gumman
allt jag behöver för att klara mig.
ingen annan är som du
mår ja dåligt, kan jag ba tänka på dig och må bra
ibland när ja sitter och tittar på bilder på oss 2 tsm kan jag börja gråta
sen vi va 6 år har du vart min bästavän
och det kommer du alltid att vara, vad som än händer.
alla minnen med dig är oslagbara.
vi har haft så jävla mycket kul tsm
med dig kan jag verkligen vara mig själv.
du accepterar mig som den jag är
fyfan joanna, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig
hoppar du, hoppar jag.
det vet du
inget kan skilja oss åt, om då så flyttar till andra sidan jorden.
kommer jag springa dit, bara för att få se dig.
21 april 1997, då föddes ett mirakel.
då föddes du
du är ljuset i mitt liv
andledningen att jag går upp på morgonen.
du är luften jag andas
marken jag går på.
du är bara allt
om jag kunde skulle jag ge dej hela världen
jag älskar dig joanna vanselius..








låten är till dej, skit i det där med att känna dina läppar och det..






Kommentarer
Postat av: korvvv

helt seriöst mikaela jag vet verkligen inte vad jag ska säga

jag älskar dig otroligt mycket!

det har jag alltid gjort och kmr alltid att göra !

du är den bästa som finns

min syster

6 år tillsammans

bara bra minnen!

du är mitt allt!

jag älskar dig syster !!!

2011-01-18 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0