..

lessen för dålig uppdatering, men..
jag kom hem ifrån anna typ halv 2 inatt, fick typ cp ryck och började storstäda mitt rum.
när jag hade gjort det va klockan runt 3, la mej och kolla på film.
vid halv 4 kom min mamma in till mej och berätta att hon skulle hämta pappa, han va och spela gitarr med sina kompisar.
efter hon hade åkte försökte jag typ sova.
sen kände jag en typ obehaglig känsla i magen, sen började jag hosta
efter ett tag började jag må illa.
så jag gick upp och drack vatten och skulle testa gå på toa, kanske det skulle gå över då.
men det ah, kom inget ;)
sen började jag spy, satt i säkert en halv timme och liksom spydde hela tiden.
och det kom blod, fett obehagligt att se..
ah men sen kändes det lite bättre , hade bara lite ont i magen.
gick och drack vatten och såg att vi hade typ sånhär fil som är bra för magen.
så jag tog med mej en tallrik sånt till mitt rum,
sen somnade jag,
vakna vid 20 i 11, mådde verkligen skit illa då.
så jag gick på toa, spydde igen.
gick och la mej och sov, vakna, spydde igen.och igen..
men nu har jag iallafall orkat gå och hämta min dator som låg typ 10 meter ifrån mej, orkade inte innan.
mår inte illa just nu men magen, aaaaaaj !



min bror va magsjuk i tisdags, han har väl smittat mej..
jävla unge ;)
nu ska jag fortsätta kolla på mtv som jag har gjort rätt mycket idag.
hoppas verkliiiigen att jag mår bättre imorgon, orkar inte vakna en dag till och må skit.



vi hörs imorgon..

Kommentarer
Postat av: Trees

Uh bläää. magsjuka är ju det väärsta! eller ja, beror la på vad man jämför med men ^^ Krya på dig giiirl!

2011-01-08 @ 21:08:14
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0