hemma..

kom hem idag, sjukt skönt alltså.
lina och joanna va här ett tag, ba för att vi skulle träffas lite nu när jag vart borta. :)
vi kolla på skräckfilm , den hette typ Huset vid vägens ände.
den va fan läskig
har lite ont i magen nu men hoppas det går över, kan inte äta en så jag får bara äta typ fil och dricka vatten..
jag hoppas verkligen min mage blir bra nu så jag slipper åka upp till sjukhuset igen, 2 och ett halvt dygn där är verkilgen jobbigt, finns inget att göra..
jag typ spelade super mario på nintendo ds och kollade på greys på min mini laptop..
pics:


min säng

min mat dååraa

droppmaskinen

min hand med droppet på


pappa tog också lite bilder men jag ser ut som ett lik på alla så det vill ja inte visa(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0