jag

tänkte visa lite om hur man har förändrats genom åren, de är en hel del faktiskt..
börja med att man va liten, viste ingenting, om man inte fick en ny barbie va det det värsta som kunde hända.
____________________________________________________________________________________
sen började man skolan, man va såååå stolt för att gå i 1an, där fanns heller inga problem, allt va ba bra :D
____________________________________________________________________________________
sen kom 2an, det vart lite läskigare, där började man väl bli kär i alla killar på hela skolan.
under en period i 2an va jag tsm med 3 stycken samtidigt , haha :D
____________________________________________________________________________________
sen började man väl typ 5an, blev fjortis, usch säger jag bara när jag kollar på bilder på mej från den tiden..
men där började man få mer och mer problem med..men den tiden saknar jag ändå sjukt mycket..
____________________________________________________________________________________
och så nu då, 7an.
ibland är man lycklig, sen kan det ta en kvart så är ens liv fullt av problem..
____________________________________________________________________________________
bilder från det ja har skrivit om








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0