lollipop

sitter i vardagsrummet och lyssnar på när pappa spelar gitarr, :)
skulle egentligen ha åkt och tränat idag men direkt när jag kom hem ifrån skolan somnade jag i soffan.
sen väckte mamma mej för ett tag sen för vi skulle äta, så nu har jag ätit och sånt <3
och idag kom min desperate parfym, den är as snygg!
plus att den lukta sjukt gott..
men kommer kanske inte andvända den typ varje dag, efter som jag inte vill att den ska ta slut.
det kommer bli asskönt med fredag imorgon, vi skulle typ få gäster så man lär ju umgås lite med dom.
igår vid typ 6 gick jag och möte ida och jossan sen drog vi till gården :)
där va vi med massa och jag fick träffa massa saknade människor
kan inte gå dit imrn men på tisdag ska ja dit igen <3
blogg u later







Kommentarer
Postat av: julia

vilken är din favoritfilm ? :)

2011-01-22 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0