nyvaken chey

vaknade för typ 5 min sen, så jag har inte hunnit gjort så mycket.

Idag ska jag typ vara med Anna, vi får se vad vi gör.

Dagen igår va iallafall sjukt rolig.

Bowlingen gick väl inte sådär skit bra för mej men det va kul:)

sen tog vi bussen hem till Lina.

Först va jag och lina på hennes rum och lyssnade på musik och pratade.

Sen åt vi.

efter det kom johanna, då typ hade vi brottningsmatch

hahaha nej men vi typ brottades och sånt, alla 3.

Haha jag typ lossades att det ringde massa konstiga personer i min mobil hela tiden, fast dom visste ju att ja drev.

haha fyfan va johanna skratta asså :D

ah men efter det så gick johanna och då typ snackade jag och lina med en på skype och typ hade roligt vi 2.

sen vid typ halv 3 gick jag hem :)

Oj, nu ser jag att anna har smsat och ringt mej så jag ska väl ta och ringa henne

bloggar sen

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tv med min pojkvän =)

2011-01-06 @ 20:40:56
URL: http://malinasenlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0