opps

gjorde ett inlägg typ vid 3 idag, men ser nu att det inte har kommit upp, fett konstigt :s
aja, idag mådde jag inte sådär skit bra när jag vaknade, så jag gick och la mej typ 11 i ah, förmiddags eller vad man säger.
sen vakna jag typ halv 3 och fixade mej och sånt.mådde lite bätre då :)
sen åkte jag och min familj och mötte upp annas familj , sen stack vi alla och åt kinamat.
det va gott fast jag åt typ ingenting, inge sugen..
men det va roligt att sitta och snacka med anna, elin och jacke iallafall,
sen tog jag, anna och elin bussen hem.
då gick jag in till mej och typ vila en liten stund, blir så jävla trött lätt nu när jag va sjuk
sen kom anna över, :)
vi spela mest super mario, haha vi är så barnsliga (a)
hon gick för en stund sen,
imorgon vid typ 1 ska jag åka till kålbäck och gratta petri som fyller år
så jag hinner nog inte blogga innan, men jag gör det när jag kommer hem
nu ska jag kolla vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0