rätt trött

sorry för lite sugig uppdatering
va på stan med pappa idag, men det har ni väl fattat efter inlägget innan? ;)
fick 2 leggings och en tröja, tack pappi
när vi kom hem försökte jag lära lillebror och läsa, gick skit bra..not..
haha, lillen
sen ritade jag i typ 2 timmar, har inte ritat på flera år typ så det va faktiskt roligt.
ritade nalle puh, nasse och kanin, vart fett nöjd
men jag sitter inte vid min vanliga data så jag kan inte visa bild

är fett arg, min skoldator, typ världens bästa data
macbook (y)
laddaren till den har blivit snodd i skolan.manba kul?
ah, så dom ska beställa en ny, vilket kan ta veckor innan den kommer
så jag får sitta vid min gamla laptop
den duger väl men den är ingenting mot min andra


imorgon blir det stan med chanel och edwina, mina saknade saker
får se om vi kanske träffar nån mer där.

vi hörs imrn <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0