thailand

den 24e mars, om ungefär 2 månader alltså drar jag och min familj och en familj vi känner till thailand.
fyfan va soft.
jag och pappa sitter och snackar om vad vi ska göra när vi är där, snacka om underbart att sitta och kolla på bilder.
some pics:

huset vi har hyrt dom första 2 veckorna.

en ö vi ska bo på 1 eller 2 nätter.
KOLLA VATTNET LIKSOM, JAG TRODDE DET VA POOL FÖRST,MEN DET ÄR HAV!!!!!

dom 2 sista dagarna ska vi på på Asia Hotell i bankok.

och när vi är i bankok så ska vi gå till mbk center, världens billigaste köpcenter.
dom har också världens störsa utbud, mest grejer och sånt asså.

och här kommer lite random bilder på saker vi kanske kommer göra och platser vi kommer besöka :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0